MIKRO KROKI DO MAKRO ZMIAN | Metadieta
replica watches fake rolex fake rolex replica watches swiss rolex watches online.
MIKRO KROKI DO MAKRO ZMIAN

MIKRO KROKI DO MAKRO ZMIAN

CHCESZ BYĆ SZCZUPLEJSZY (bez efektu „jo-jo”), ZDROWSZY, PEŁEN ENERGII I BLASKU W OCZACH?
Jak zacząć przemianę, co można ZMIENIĆ OD ZARAZ ?

Oto moja propozycja, przećwiczona na sobie przez lata, ale Ty możesz skrócić ten czas, na początek wybierając tylko jedną z poniższych propozycji i wdrożyć ją na zaledwie 30 dni!!! Będzie to na razie Twój JEDEN NOWY NAWYK!

Regularnie przez Ciebie powtarzany, może wejść na stałe do Twojego rytmu dnia. Jest duża szansa, że każda z wprowadzonych maleńkich zmian pociągnie w końcu za sobą kolejne. Spróbuj!

————————————————————————————————————————————————

OTO PROJEKT ”30 DNI” – WYBRAĆ 1 PROPOZYCJĘ  – ZAPISAĆ  – WYKONAĆ –  ZANOTOWAĆ ZMIANY

1.   WYKONAĆ TEST NA NIETOLERANCJE POKARMOWE!

2.   ZMNIEJSZAĆ      KAŻDĄ PORCJĘ O 1/4
3.   ZMNIEJSZYĆ      KAŻDY KĘS WKŁADANY DO UST
4.   ŻUĆ                    KAŻDY KĘS DO POSTACI PŁYNNEJ
5.   NIE                      BRAĆ DOKŁADKI

6.   DZIEŃ……………. ZACZYNAĆ   5,10,15 MINUT WCZEŚNIEJ / ZMIEŃ USTAWIENIE BUDZIKA
7.   DZIEŃ……………. ZACZYNAĆ   OD SZKLANKI CIEPŁEJ WODY Z CYTRYNĄ / ODKWASZA
8.   DZIEŃ……………. ZACZYNAĆ   OD 25 MINUT TUPTANIA -slow jogging/ NORDIC / PŁYWANIE / SKAKANKA / TANIEC
9.   LUB    …………….3 X W TYG…ZACZYNAĆ   DZIEŃ j.w.
10. LUB    …………….1 X DZIENNIE SPOCIĆ SIĘ PORZĄDNIE

11. ŚNIADANIE………ZACZYNAĆ OD PORCJI OWOCÓW lub WYCISKANEGO SOKU 

12. ŻUĆ…………………SUSZONE OWOCE / ORZECHY…w ciągu dnia
13. PIĆ / ”JEŚĆ”…….TYLKO CIEPŁĄ WODĘ / Z IMBIREM LUB BEZ

14. PIECZYWO……….ZAMIENIĆ NA PEŁNE ZIARNO / KASZE / ewent.BEZGLUTENOWE
15. ODSTAWIĆ……….MLEKO/NABIAŁ  LUB   MLEKO / SERY / KOLOROWE JOGURTY

16. UŻYWAĆ…………..NÓG / SCHODÓW / GUM DO ĆWICZEŃ / ROWERU / SKAKANKI / TAŃCA

17. KOLACJA…………..WCZESNA MAŁA! BEZMIĘSNA / BEZGLUTENOWA lub SPACER / JOGA RELAX
18. KOLACJA…………..ZAKOŃCZONA HERBATĄ MIĘTOWĄ

19. 1 DZIEŃ /TYG…….POSTNY WARZYWNO – OWOCOWY  / SOKOWY

————————————————————————————————————————————————

Po miesiącu przyjdzie czas na wyciągniecie wniosków i powrót do starych nawyków żywieniowych oraz rytmu dnia…chyba, że stwierdzisz, iż polubiłeś swoje nowe samopoczucie, wygląd i nową energię…Wtedy nastąpi moment decyzji o wprowadzeniu kolejnej zmiany, z wyżej przedstawionej listy. Nie ma też żadnych przeciwwskazań, aby od razu wprowadzać po kilka zmian!…choć na początek, mimo entuzjazmu, który Ci towarzyszy, pozostałabym przy jednej ;-)…Jeżeli jednak po miesiącu próby wprowadzisz kolejne pozytywne zmiany pamiętaj, aby wyznaczyć sobie jeden dzień w tygodniu / miesiącu na LAKIERKI NA NIEDZIELĘ!

DAJ SOBIE SZANSĘ!   TO TYLKO 30 DNI!    SPRÓBUJ!    DASZ RADĘ! 🙂

*czekam na Twoją relację z pierwszego miesiąca mikro korekt…

* mimo ponawianych wciąż prób korekty, po zatwierdzeniu „brudnopisu” do druku na bloga, linie pionowe powyższego tekstu nie są równe, przepraszam 🙂

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress