replica watches fake rolex fake rolex replica watches swiss rolex watches online.
PRZYPOMNIENIE Z MARCA…ZASADY MOJEJ METADIETY

PRZYPOMNIENIE Z MARCA…ZASADY MOJEJ METADIETY

„Meta” w języku łacińskim oznacza „ponad”, a „diatea”, to „sposób życia”. Zatem Metadieta to  nic innego jak styl życia, w szerszym, holistycznym sensie zakładający, iż profilaktyka poprzez zdrowe odżywianie, codzienną aktywność ruchową i wzmacnianie kondycji psycho-fizycznej  daje nam klucz do dobrego życia, pozbawionego chronicznego cierpienia.

Metadieta jest zbiorem moich doświadczeń kolekcjonowanych przez ostatnie dziesięć lat, zbiorem wciąż otwartym. Są w tym zbiorze notatki z dalekich, egzotycznych podróży, stosy ciekawych książek traktujących o długowieczności najstarszych plemion żyjących wciąż na ziemi, odnośniki do prastarych obyczajów naszych przodków i najnowsze badania na temat zdrowego odżywiania najlepszych Uniwersytetów. I ciągła obserwacja rzeczywistości w jakiej przyszło nam żyć.

Metadieta to świadoma inwestycja w siebie i dyscyplina. Nie ma nic za darmo. Należy wykonać, czy też wykonywać regularnie wysiłek przybliżający nas do osiągnięcia celu. Nigdy się nie poddawać.

Celem nie jest schudnięcie! Ono jest tylko efektem ubocznym życia wg zasad Metadiety. Nadrzędnym zaś celem jest zdrowie i dobre samopoczucie, witalność, zatrzymanie, a nawet cofnięcie się procesów chorobowych. Bywa, że odmłodnienia ;)…

W Metadiecie inwestujemy w siebie po to, by cieszyć się życiem tak, aby nie dobijać do ostatniej „przystani” w bólu i samotności.

W Metadiecie nie zadowala nas przekaz spożywczej reklamy, bo idziemy zupełnie innym tropem. Tropem najlepszych laboratoriów na świecie, ich obserwacji i doniesień! Pogłębiamy też na bieżąco naszą świadomość konsumenta.

Oto zasady metadiety:

1. W celu ustalenia diety dla nas, bo przecież każdy jest inny i nie ma diety dobrej dla wszystkich, należy wykonać testy na nietolerancję pokarmową www.testDNA.pl zakupiony w aptece lub zamówić w internecie. Najistotniejsze są badania na nietolerancję laktozy i glutenu. Badanie na inne składniki pokarmów, równie istotne, można wykonać w tradycyjnych laboratoriach.

2. Stajemy się tym co jemy, gdyż nie odżywiamy żołądka lecz pojedynczą komórkę. Dlatego przywiązujemy wagę do jadania strukturalnych produktów, z jak najkrótszą obróbką termiczną, dbając o walory smakowe ale przede wszystkim o  zdrowotne właściwości naturalnych produktów. Nie ma więc miejsca w Metadiecie na jakąkolwiek żywność przetworzoną / 80% rynku spożywczego! /

3. Stajemy się tym jak jemy. I tu znaczenie ma wielkość posiłku, pory jadania, częstotliwość i samo przeżuwanie, o którym zapominamy.

4. Utrzymujemy  ciało  w dobrej  fizycznej formie poprzez codzienne ćwiczenia minimum 30 minut, najlepiej, gdy się przy tym wypocimy. Dbamy o dobry, wydajny sen min.7 godzin, chociaż organizm odkwaszony i odśluzowany zmianą diety i ćwiczeniami po paru miesiącach nie potrzebuje już tak długiego snu 🙂

5. Co najmniej połowa porcji każdego posiłku powinna stanowić surowe jedzenie, przede wszystkim warzywa ( pełne życiodajnych enzymów, których przetworzone, gotowane jedzenie nie ma ), w postaci soków lub surówek. Od nich zaczynamy każdy posiłek.

5. Uczymy się wytrwać w  medytacji oraz uczymy się technik relaksacji. Modlitwa jest również formą medytacji,

6. Zmiany j.w. wprowadzane są małymi kroczkami każdego dnia wg.filozofii Keizen i  utrzymane są do końca życia.

Przesłaniem Metadiety są słowa HIPOKRATESA, który powiedział, iż „JEDZENIE MOŻE BYĆ MEDYCYNĄ”.

A tutaj trochę o mnie: http://metadieta.pl/o-autorce/

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress